lørdag den 18. november 2017

Fyld en krukke med lykke 💗Idag har jeg taget imod en udfordring fra søde Dorte @lifechanges_4_u 🙋🏼💜Jeg skal hver dag i 365 dage, lægge en seddel i en krukke, med et notat om hvad der har gjort mig Glad /Taknemmelig / Lykkelig 💗NU UDFORDRER JEG DIG!Hop med på vognen -og sæt fokus på din egen Hverdagslykke. Mærk den forskel som "simpel opmærksomhed" kan gøre på dit mindset 💗 Del et billede af din Lykkekrukke på din profil, og husk at hashtagge #lykkekrukke så vi andre kan følge med... 💗💕 Det bliver så dejligt at læse alle sedlerne om 1 år... måske viser der sig et spændende mønster 💗💕Jeg håber at du vil være med #mellowway #webshop #mellowwayblog #udfordring #fokus #hverdagslykke #lykke #glæde #taknemmelig #lykkekrukke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)