tirsdag den 31. december 2013

Tag en stress-test

Ret hurtigt efter at jeg fik konstateret stress, eller da chokket havde lagt sig, begyndte jeg at søge viden om tilstanden på nettet og på biblioteket. jeg slæbte bøger med hjem og zappede rundt på nettet for at blive klogere på mig selv og mine psykiske og fysiske reaktioner.
En gut jeg ofte stødte på i min søgen var Bjarne Toftegård -og det var ikke så mærkeligt... udover at have skrevet bøger og hæfter om emnet, er han også indehaver af ikke mindre end Danmarks største stress firma "Forebyg Stress".
Så er du "ramt" så smut forbi hans side... han har selv "været der" og jeg er sikker på at du kan finde viden du kan bruge. Tilmeld dig evt. hans nyhedsbrev med gode råd.

 Et redskab jeg også stødte på via Bjarne Toftegård,- og som jeg jævnligt bruger, er Stresstesten.
Jeg har downloadet den på min Iphone og bruger den til at indikere og følge udviklingen af min stressfaktor.
Jeg har lagt et permanent link til Stress-testen oppe i fanebladene.
 
Du kan hente App’en gratis til alle smartphones ved at søge på ”Stresstesten” 
Hvis du har Iphone kan du scanne QR koden herunder.
 
iOS Stresstesten
 
 
Smil, det klæder dig!
Kh Jannie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)